معرفی بهترین VPN مخصوص بازی 2022

3
(2)

بهترین VPN مخصوص بازی 2022 (VPN گیم) برای گیمر های ایرانی کدام هستند ؟

در مقاله بهترین VPN مخصوص بازی یا به عبارتی VPN گیم، به بررسی انواع نرم افزار تغییر آی پی برای رفع تحریم و تجربه بهتر بازی در کنار امنیت بالا می پردازیم

تعاریفی که بهتر است بدانیم

Static IP Adress : آی پی ثابت یک IP مشخص می باشد که تغییر نمی کند و یا به عبارتی کاربر تنها از یک لوکیشن آنلاین می شود. البته این به معنای اختصاصی بودن IP نمی باشد و هزاران بازیکن می توانند از آن استفاده کنند

Dedicated IP Address : آی پی که به صورت اختصاصی به شما داده می شود که می تواند Static باشد (ثابت) و یا نباشد. این نوع ویژگی گرانترین و البته بالاترین امنیت را در بین سایر ویژگی های هر VPN دارا می باشد

معرفی بهترین VPN مخصوص بازی بر اساس نوع کلی

ExitLag و VPN های مشابه که فقط در بازی اجرا می شوند (VPN گیم)

بهترین VPN مخصوص گیم

انواع VPN های مخصوص بازی که تنها درون بازی اجرا می شوند عملکردی مشابه VPN (با درصد کمتر مخفی کردن IP) دارند با این تفاوت که تنها با تشخیص سرور بازی و البته نرم افزار های مربوط به بازی (مثل استیم و…) عمل می کنند.
(برای یافتن موارد مشابه ExitLag و WTFast کافیه “ExitLag Alternatives” رو توی گوگل سرچ کنین)

این نوع VPN ها به دلیل ماهیتی که دارند توسط کشور ما بلاک نمی شوند و چون سرور های نسبتاً پایداری دارن و به طور تخصصی برای گیم طراحی شدن، معمولا با بهبود Ping همراه هستند.

VPN های مخصوص بازی معمولا بهترین سرور رو به طور خودکار انتخاب می کنند و در نتیجه:

  1. احتمال اینکه با بازیکن خطاکار خارجی سرور مشترک داشته باشیم پایین هست و در نتیجه مسدود شدن اکانت به دلیل استفاده از ربات در تمام بازی ها کاهش خواهد یافت.
  2. احتمال اینکه بازیکنان داخل ایران به سرور مشترک متصل باشن بسیار زیاد هست بنابراین بازیکنان خطاکار ایرانی که از ExitLag استفاده می کنند به طور مستقیم روی همه کاربران ایرانی ExitLag تأثیر خواهند گذاشت.

VPN مناسب برای گیم و وب گردی

همانطور که پیشتر به آن اشاره شد VPN های مخصوص بازی قابلیت تغییر IP برای مرورگر و یا سایر نرم افزار هایی که مرتبط با بازی نیستند را ندارند. بنابراین اگر به دنبال VPN برای گیم و همچنین سایر موارد هستید، قطعاً Nordvpn (و در کنار آن Express) انتخاب ما خواهد بود.
این شرکت در کنار تجربه همکاری طولانی مدت با کاربران ایرانی احتمالاً یکی از بهترین گزینه ها برای گیمر ها خواهد بود هر چند که متاسفانه ویژگی Dedicated IP شرکت Nord در ایران پشتیبانی نمی شود اما همچنان یک VPN قدرتمند با ویژگی های فراوان برای کاربران ایرانی محسوب می شود. ( برای خریدویژگی Dedicated IP سالیانه 80 دلار علاوه بر خرید Nordvpn نیاز است)

VPN های با قابلیت Dedicated IP، بهترین VPN مخصوص بازی

VPN گیم

همونطور که پیشتر گفتیم احتمالا VPN های با قابلیت Dedicated IP بهترین VPN مخصوص بازی هستند اما متاسفانه اکثر ارائه دهنده های VPN از ویژگی Dedicated IP در ایران پشتیبانی نمی کنند…
برای مثال طی ارتباطی که با Nordvpn، ارائه دهنده یکی از بهترین های Dedicated IP داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که این ویژگی در ایران پشتیبانی نمیشود.

یکی از شرکت هایی که تونستیم باهاشون ارتباط برقرار کنیم و Dedicated IP رو تهیه و تست کنیم Windscribe هست. البته به گفته این شرکت برای موارد امنیتی هر آدرس Dedicated تنها به حداکثر ده کاربر در سرتاسر دنیا ارائه خواهد شد و انحصاراً متعلق به یک شخص نیست.

در بررسی Windscribe و ویژگی Dedicated IP از سرعت سرور و پینگ راضی نبودیم و البته این مورد رو با پشتیبانی مطرح کردیم که با بی اعتنایی همراه بود … (هزینه 24 دلار سالیانه به جز هزینه Windscribe pro برای Dedicated باید پرداخت شود)

Dedicated IP باعث می شود که شما در دنیای گسترده اینترنت یک شخص خارجی با IP اختصاصی خود باشید. می تونین عبارت Best Dedicated IP VPN رو توی گوگل سرچ کنین و شانستون رو برای پیدا کردن VPN مناسب Dedicated امتحان کنین. حتما قبل از انتخاب با پشتیبانی VPN مورد نظر ارتباط برقرار کنین و از پشتیبانی ایران اطمینان حاصل کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

You cannot copy content of this page

×
اسکرول به بالا