خرید و فروش گلد wow بدون واسط برای اولین بار در ایران 2023

خرید و فروش گلد wow بدون واسط و مستقیم برای اولین بار در ایران در ترید ووبتل

ترید ووبتل چیست ؟

“ترید ووبتل” (trade.wowbattle.ir) وب‌سایت جدید زیرمجموعه شرکت ووبتل است که به عنوان یک پلتفرم کاملاً انحصاری و حرفه‌ای در حوزه خرید و فروش محصولات دیجیتال گیم طراحی و توسعه یافته است. این وب‌سایت در تاریخ 16 شهریور سال 1402 به جامعه معرفی شده و امکانات بی‌نظیری را برای علاقمندان به دنیای بازی‌های دیجیتال فراهم می‌کند.

با ترید ووبتل، شما به یک محیط امن و شفاف دسترسی پیدا خواهید کرد که به شما اجازه می‌دهد محصولات گیم مورد نیاز خود را به راحتی بفروشید یا خریداری کنید. تیم ما به دقت امور مربوط به تراکنش‌ها و معاملات را نظارت می‌کند تا به شما اطمینان کامل از انجام معاملات به صورت مطمئن و معتبر بدهد. همچنین، از آخرین تکنولوژی‌ها و امنیت‌های موجود در عرصه تجارت الکترونیک بهره‌مندیم تا تجربه خرید و فروش شما در ترید ووبتل بی‌نظیر و بدون هیچگونه نگرانی باشد.

خرید و فروش بدون واسط، چت آنلاین بین خریدار و فروشنده و همچنین اطلاع رسانی پیامکی

ترید ووبتل به عنوان یک وبسایت حرفه ای تمام نیاز های گیمر های ایرانی در حوزه خرید و فروش انواع محصولات دیجیتال گیم را در بستری کاملن ایمن و قانونی فراهم آورده است. به راحتی محصول گیم مورد نظر خود را به صورت مستقیم به فروشنده تحویل دهید و یا محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

لینک شبکه های اجتماعی

خرید و فروش گلد wow

پرداخت امن بانکی

تمامی معاملات از طریق درگاه پرداخت بانکی و به صورت کاملن قانونی انجام خواهد گرفت. تمامی مجوز های مورد نیاز برای معاملات قانونی در ترید ووبتل اخذ شده است.

ایمنی 100% معاملات

به عنوان خریدار، تا زمانی که محصول خود را به طور کامل دریافت نکرده باشید وجه پرداختی شما نزد ترید ووبتل به امانت خواهد ماند و پس از تکمیل سفارش از جانب شما به حساب فروشنده واریز خواهد شد.

به عنوان فروشنده ما، محصول شما به هزاران مخاطب علاقه‌مند و پتانسیلی خواهد رسید. تیم ما با استفاده از روش‌های بازاریابی موثر و کارآمد، این محصول را به دسته‌های مختلف مشتریان معرفی خواهد کرد. علاوه بر این، ما تمامی فرآیندهای مرتبط با فروش و پیگیری معاملات را به دقت و با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه انجام می‌دهیم. این بدان معناست که شما به صورت کاملاً قانونی کسب درآمد خواهید داشت.

لینک شبکه های اجتماعی

خرید و فروش گلد wow

همکاری در خرید و فروش گلد wow در تمامی نسخه های بلیزارد

تیم ما متشکل از Gold Seller های حرفه ای بوده که خطر مسدود (بن) شدن اکانت شما را به حد اقل خواهند می رساند.

مهمترین عواملی که شما را به همکاری با تیم ووبتل  علاقمند می کند عبارتند از :


  • پرداخت آنی
  • قیمت خرید مناسب در کنار امنیت فوق العاده
  •  امنیت بالای فروش گلد
آماده همکاری در فروش گلد
خرید و فروش گلد wow

You cannot copy content of this page

×
اسکرول به بالا