داستان بازی Dragonflight فصل جذاب اژدهایان وارکرفت

5
(1)

مقدمه داستان بازی Dragonflight

در حالی که هنوز داستان بازی Dragonflight و یا اکسپنشن دراگون فلایت به طور کامل منتشر نشده است اما شخصیت های اصلی داستان تاریخچه دور و درازی در گذشته وارکرفت داشته انددراگون فلایت

در ادامه شخصیت های تاثیر گذار در اکسپنشن Dragonflight بررسی می شود و به محض انتشار داستان اصلی، مقاله آپدیت خواهد شد 🙂

داستان دراگون (درگون یا اژدها) های وارکرفت به کجا برمیگردد؟

اژدهایان تاریخچه بسیار دور و درازی در وارکرفت داشته اند و از مهترین آنها می توان به اژدهایان Aspect اشاره کرد که در ادامه بیشر بررسی می کنیم

معرفی اژدهایان Aspect در داستان Dragonflight

پنج اژدهای Aspect که با نام های Great Aspects و Dragon Aspects و یا Aspects of Azeroth شناخته می شوند، رهبران 5 نوع اژدهای Dragonflight هستند.
اونها در ابتدا توسط Titan ها به قدرت های فوق العاده ای رسیده بودند و در نبرد با Deathwing (اژدهای قدرتمند پچ Cataclysm که خود او در ابتدا یکی از اژدهایان Aspect بود) این قدرت ها را از دست دادند اما همچنان بسیار قدرتمند هستند.

اژدهایان Aspect

1- Alexstrasza اژدهای قرمز Aspect معروف به The Life-Binder (در حال حاضر زنده است)
2-  Nozdormu اژدهای برنز (Bronze) Aspect معروف به The Timeless One (معلوم نیست مرده یا زنده! برای خودش Doctor Strange هست 🙂
3- Yasra اژدهای سبز  Aspect معروف به The Awakened (مرده اما روح او در شدولندز حضور دارد)
4- Malygos اژدهای آبی Aspect معروف به The Spell Weaver (مرد و جایگزین شد)
5- Deathwing اژدهای سیاه Aspect معروف به The Destroyer (در نسخه Cataclysm کشته شد)

Alexstrasza the Life Binder

داستان Dragonflight

Alexstrasza اژدهای قرمز رنگ Aspect در داستان بازی Dragonflight می باشد و توسط تایتان ها به عنوان ملکه تمام اژدهایان انتخاب شده است.
او اژدهای قرمز رنگ در تریلر جدید دراگون فلایت می باشد که بار دیگر برای دفاع از Azeroth بازگشته است.

از تاثیرات مهم او در داستان وارکرفت می توان به متحد کردن اژدهایان در مقابله با Deathwing (داستان اصلی نسخه Cataclysm ورلد آو وارکرفت) و هشدار به ظهور Lich King یاد کرد.

Alexstrasza تا پیش از داستان جدید بلیزارد در Dragonblight حظور داشت، جایی که مکانی مقدس برای اژدهایان محسوب میشد. (Dragonblight در Northren واقع هست)

Nozdormu the Timeless One

داستان بازی Dragonflight

Nozdormu اژدهای برنز Aspect و نگهبان زمان در گذشته های دور بوده است. او در آینده تحت تاثیر خدایان قدیمی (Old Gods) دیوانه خواهد شد و با نام Murozond شناخته خواهد شد.

از تاثیرات مهم او در داستان وارکرفت می توان به ایجاد نوع جدیدی اژدها به نام Infinite Dragon اشاره کرد که می توانست در زمان سفر کند.

در گذشته های مختلف داستان وارکرفت اژدهایان Infinite سعی در دستکاری زمان برای رویداد های مختلف مانند باز شدن Dark Portal (داستان The Burning Crusade) و یا جلوگیری از ورود Arthas به Stratholme ( شروع تبدیل شدن آرتاس به لیچ کینگ) و بسیاری موارد داشته اند.

Murozond و اژدهایان Infinite هنوز در داستان وارکرفت حضور ندارند و در آینده اتفاق می افتند اما هنوز مشخص نیست داستان اکسپنشن دراگون فلایت ارتباطی با آینده او دارد و یا خیر

Ysera the Awakened

اکسپنشن دراگون فلایت

Ysera خواهر کوچکتر Alexstrasza و اژدهای سبز Aspect  در داستان بازی Dragonflight می باشد. او محافظ حیاط وحش، گیاهان و دنیای مادی از عالم خیال و رویا (the Emerald Dream) بود که متاسفانه گرفتار کابوس و رویائی بی انتها می شود و از آن پس به او لقب Dreamer (رویا پرداز) داده می شود.

او در دوران Cataclysm از خواب بیدار می شود (به او سپس لقب Awakened یا “بیدار شده” داده می شود) اما همچنان نمیتوانست تفاوت رویا و واقعیت را به خوبی درک کنید. با این حال به یاری Aspect در نبرد با Deathwing پرداخت که با پیروزی Aspect همراه بود. (در ازای از دست رفتن قدرت فوق العاده زیاد Aspect )

پس از ماجرای Cataclysm، او به گسترش دانش های خود رو می آورد اما در نهایت تأسف به دیوانگی دچار می شود و توسط Tyrande Whisperwind به شکل دراماتیکی کشته می شود.

روح او در شدولندز حضور دارد و به یاری Ardenweald می پردازد.

Malygos the SpellWeaver

اکسپنشن دراگون فلایت

Malygos یکی از قدیمی ترین موجودات داستان وارکرفت می باشد که در Azeroth زندگی می کرد و مسن ترین عضو Aspect و اژدهای آبی رنگ آن بود.

او معروف به نگهبان Arcane Magic (جادوی Arcane) بود و با گذر زمان به این باور رسید که تمامی مشکلات Azeroth ناشی از جادوگران Azeroth می باشد. این باور باعث شد که با همه ی جادوگران Azeroth اعلام جنگ کند! حتی با اعضای Kirin tor Dalaran مربوط به نسخه Wrath of the Lichking.

این جنگ سرنجام باعث کشده شدن او به دستور Alexstrasza و یاری اژدهایان Wyrmrest Accord شد. (نسخه لیچ کینگ)

بعد از مرگ او Kalecgos به عنوان اژدهای آبی Aspect گماشته شد.

Deathwing the Destroyer

Deathwing شخصیت معروف اکسپنشن Cataclysm و اژدهای سیاه Aspect در داستان اکسپنشن دراگون فلایت می باشد. او یکی از قدرتمند ترین موجوداتی بود که داستان وارکرفت به خود دید. او نیز مانند سایر اژدهایان Aspect توسط تایتان ها به قدرت رسیده بود و به او قدرت کنترل زمین و اعماق آن داده شده بود.

او پیشتر با نام Neltharion شناخته می شد که او نیز تحت تاثیر خدایان قدیمی دیوانه می شود و با نام Deathwing شناخته می شود ( Old Gods تاریخ بسیار دور و درازی با اژدهایان Aspect و دیوانه کردنشون دارن 😀 )

در جریان مباره Aspect با Deathwing، شخص Thrall به عنوان Aspect of Earth مبارزه کرد (shaman هم بود و تجربه داشت :D) اما مشخص نیست که Aspect مانده باشه یا خبر چراکه Thrall یک Orc است نه اژدها!

 

ادامه داستان به زودی 🙂

برای خرید بازی Dragonflight می تونین روی این لینک کلیک کنین (بازی هنوز برای خرید منتشر نشده است)

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

You cannot copy content of this page

×
اسکرول به بالا