کسب درآمد از New World ، خرید و فروش گلد بازی New World

5
(2)

کسب درآمد از بازی New World ، خرید و فروش گلد و کوین

معرفی بازی New World

New World یک بازی نقش آفرینی آنلاین است که در  September 28 سال 2021 توسط Amazon Game Studios  اکران شد.
این بازی به پشتوانه سرمایه و شرکت قدرتمند Amazon شروع فوق العاده ای داشت و توانست با 700 هزار بازیکن آنلاین عنوان “دومین بازی برتر Steam از نظر تعداد بازیکن در روز اکران” را نصیب خود کند.
هرچند که New World شروع فوق العاده ای داشت اما تا چندین روز پس از اکران، ظرفیت سرور ها به اندازه ای نبود که جوابگوی تعداد بازیکنان باشد و همین موضوع باعث نارضایتی شدید بازیکنان شد.
بسیاری بر این باورند که این بازی رقیبی سرسخت برای بازی های پرطرفدار MMORPG مانند World of Warcraft خواهد بود چرا که برخلاف WOW تنها یکبار خرید بازی کافی بوده و نیازی به پرداخت ماهیانه نیست. (لیست پرطرفدار ترین بازی های MMORPG)

روش های کسب درآمد از بازی New World

1-خرید و فروش گلد و کوین

خرید و فروش گلد همواره در بازی های MMORPG حضور داشته و به طور قطع نیز در آینده حضور خواهد داشت. بازی ها نقش آفرینی آنلاین به دلیل ماهیت اقتصادی، همواره قابلیت کسب درآمد را فراهم می کنند و Player ها می توانند از انواع روش های مختلف Farm، Auction House و … شروع به Farm گلد کرده و به آسانی از طریق فروش گلد کسب درآمد کنند.

2- بوست (به زودی)

Boost بخشی جدا نشدنی از بازی های آنلاین به خصوص سبک MMORPG است و تاریخچه پیدایش آن به ابتدای بازی های آنلاین باز می گردد. بسیاری از بازیکنان به دلیل مشغله امکان انجام فرایند های مختلف مانند Level up، افزایش skill شغل و … در تاریخ مشخص را ندارند و همین مورد باعث نیاز دائمی به بوست خواهد شد. بازیکنان می توانند حتی بدون دارا بودن Steam Account در صورتی که مهارت کافی  داشته باشند، کسب درآمد کنند.

WOWBattle آماده همکاری با فروشندگان گلد و کوین New World

ووبتل با تکیه بر تیم حرفه ای در بازی New World، گلد و یا کوین شما را به صورت آنی و ایمن خریداری می کند. با نماد اعتماد الکترونیک، با خیالی آسوده کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از سایر بازی ها

اگه این مقاله براتون جالب بود و به دنبال کسب درآمد از بازی های آنلاین هستین، بازی World of Warcraft رو هم بهتون پیشنهاد می کنیم چرا که در تمامی نسخه های World of Warcraft بازی امکان کسب درآمد با تیم wowbattle وجود دارد

You cannot copy content of this page

×
اسکرول به بالا